Hari Punja, OF, OBE (janam: 1936), Fiji ke ek Hindustani businessman hai jon ki Hari Punja Group of Companies ke chairman hae. Hari Punja and Sons Limited dher rakam ke business kare hai, aur saait Fiji ke sab se barraa company hae.
Hari Punja ke janam Cuvu, Sigatoka, Fiji me bhais rahaa aur uske parrhai Fiji aur Australia me bhais rahaa. Uske lage chemical engineer ke degree hae. Punja aapan family business me 1960 se kaam kare hae. Uu Lautoka ke mayor bhi rahaa aur Fiji Broadcasting Commission aur Fiji Sugar Corporation ke board me bhi rahaa. He served as a Senator from 1996 to 1999.
Punja ke saadi Tara se lagbhag fifity saal pahile bahis rahaa aur uske lage paanch larrkan; Rohit, Ajai, Sanjay, Deepa, Leena hae.
Honors[badlo | source ke badlo]
Punja ke dher credentials aur honors milaa hae, jisme hai:
- Order of the British Empire (OBE)
- Justice of the Peace (JP)
- Order of Fiji: Bestowed by the President of Fiji, Ratu Sir Kaisese Mara
- The Fiji National Millennium Committee recognized Hari Punja as an outstanding contributor in shaping the nation of Fiji during the 20th Century
- He was named as one of the 10 most successful businessmen living outside India in "The Encyclopedia of the Indian Diaspora" (2006) by Professor Dr. Brij Lal (Australian National University)
- Punja was rated the 6th most influential person in the Pacific region through a poll carried out by the Australian-based Pacific Magazine.
References[badlo | source ke badlo]
- "Be rich to help poor: Punja", January 25, 2007. Retrieved on 20 Julai 2010.
- Stewart Firth, Daryl Tarte, University of the South Pacific (2001). Twentieth century Fiji. USP Solutions, University of the South Pacific. p. 198. http://books.google.com/books?ei=UaJGTNGBN43msQOc3oDcAg&ct=result&id=qFNzAAAAMAAJ&dq=order+british++%22hari+punja%22&q=order+british++#search_anchor. Retrieved 2010-07-21.