Varanasi, Benares State, British India
|Maut||24 October 2017|
Kolkata, West Bengal, India
|Jaana jaawe hae||Classical Singer|
|Padwi||Doctor, Padma Vibhushan|
Girija Devi (8 May 1929 – 24 October 2017) Indian classical singer rahi.Uu classical aur light classical music khaas thumri gaavat rahi.Uu 'Queen of Thumri' naam se janta. 88 years ki age me24 October 2017 ko Kolkata me unka deth cardiac arrest ke karan ho gayaa.
Awards[badlo | source ke badlo]
- Padma Shri (1972)
- Padma Bhushan (1989)
- Padma Vibhushan (2016)
- Sangeet Natak Akademi Award (1977)
- Sangeet Natak Akademi Fellowship (2010)
- Maha Sangeet Samman Award (2012)
- Sangeet Samman Award ( Dover Lane Music Conference)
- GiMA Awards 2012 (Lifetime Achievement)
- TanaRiri Puraskar
Chapa[badlo | source ke badlo]
The President, Shri Pranab Mukherjee presenting the Padma Vibhushan Award to Dr. Girija Devi, at a Civil Investiture Ceremony, at Rashtrapati Bhavan, in New Delhi on April 12, 2016
References[badlo | source ke badlo]
- "Girija Devi passes away at 88; condolences pour in for thumri queen on Twitter", The Indian Express, 25 October 2017. (in en)
- "Padma Awards" (PDF). Ministry of Home Affairs, Government of India. 2015. Archived from the original (PDF) on 15 October 2015. Retrieved 21 July 2015.
- "Padma Awards". Ministry of Communications and Information Technology. Archived from the original on 17 February 2012. Retrieved 11 March 2009.
- "Sangeet Natak Akademi Awards – Hindustani Music – Vocal". Sangeet Natak Akademi. Archived from the original on 1 February 2016. Retrieved 29 December 2009.