City of Manchester Stadium
UEFA Category 4 Stadium
|Maalik||Manchester City Council|
|Operator||Manchester City Football Club|
|Baithe ke jagah||47,805 – Domestic football
45,500 – UEFA-governed football
|Field size||105 X 68 metres
(115 X 74 yd)
|Nirman ki shuruvat||12 December 1999|
|Udghatan||25 July 2002|
|Nirman ka kharca||£112 million |
|Architect||ArupSport (stadium design)
KSS Design Group (interior fitout)
Populous (stadium expansion)
|Structural engineer||Arup Associates|
|General contractor||Laing Construction Ltd. (initial construction)
Laing O'Rourke(stadium conversion)
|Main contractors||Watson Steel Ltd. (steelwork construction)|
|Manchester City Football Club|
City of Manchester Stadium, ii England kay Manchester shehr, mae sthit ek football stadium hae. Ii Manchester City Football Club ka home ground hae, ii ma 47,805 logo ke baithe ke jagah hae. Sponsorship ki waja se, iika "Etihad Stadium" ka naam se bhi jana jata hae.
References[badlo | source ke badlo]
- "UEFA Stadium Infrastructure Regulations: Edition 2010" (PDF). Union of European Football Associations. 2010. http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/uefaorg/Stadium&Security/01/48/48/85/1484885_DOWNLOAD.pdf. Retrieved 9 January 2015.
- White, Duncan. "Manchester City plan for bigger stadium", The Telegraph, Telegraph Media Group Limited, 22 October 2011. Retrieved on 29 November 2011. “The Etihad Stadium's capacity is currently 47,805”
- "Manchester City - Etihad Stadium". Premier League. http://www.premierleague.com/en-gb/clubs/profile.stadium.html/man-city. Retrieved 29 August 2014.
- Smith, Rory. "Champions League: Manchester City's Roberto Mancini urges caution ahead of momentous match against Napoli", 13 September 2011. Retrieved on 10 June 2012.
- Clayton, David (24 June 2011). "Dublin Super Cup: Aviva Stadium v CoMS". mcfc.co.uk. (Manchester City Football Club). http://www.mcfc.co.uk/News/American-Pre-season-tour/2011/Dublin-Super-Cup-Stadium-comparisons. Retrieved 4 July 2011.
- Hubbard, Alan. "City of Manchester Stadium: The Wembley rescuers", Independent Print Limited, 12 December 1999. Retrieved on 7 January 2008. “... the foundation stone was laid for the nation's other super stadium for the millennium. The Prime Minister, Tony Blair, did the honours in Manchester on Monday.”
- Conn, David. "Manchester City to pay council £2m a year for stadium naming rights", The Guardian, Guardian News and Media, 4 October 2011. Retrieved on 12 November 2011.
- "Manchester City strike deal to rename Eastlands", BBC Sport, 8 July 2011. Retrieved on 13 November 2011. “Manchester City have confirmed the City of Manchester Stadium will be renamed the Etihad Stadium after signing a 10-year deal with the airline.”
Bahaari jorr[badlo | source ke badlo]
|Wikimedia Commons mae City of Manchester Stadium ke baare mae media chhapa hae.|